Studiedag 4 maart: kwaliteitsaanpak

De studiedag van 4 maart hebben we met het team online gedaan, omdat wij nu niet in levenden lijve bij elkaar mogen komen. Dat merken we in het dagelijks werk al, en op zo’n studiedag is het helemaal bijzonder. We hebben de inhoud ook moeten aanpassen naar activiteiten die we online konden doen. En dat is goed gelukt.

We zijn dit schooljaar gestart met een kwaliteitsaanpak voor alle processen in de school en voor onze langere termijnambities op verschillende vakgebieden. Dat vraagt veel praten, denk- en schrijfwerk. Alle teamleden hebben zich op de verschillende onderwerpen gestort en daar zogenoemde ‘kwaliteits- en ambitiekaarten’ bij gemaakt. Dit proces gaat ons helpen aan meer structuur en helderheid over hoe wij de dingen in school doen en waar we de komende jaren naartoe willen.